ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

Het reserveren van uw verblijf

Met het reserveren van een verblijf bij Capfun gaat u akkoord met onze algemene verkoopvoorwaarden en AVG.
De reservering is bevestigd zodra u uw wachtwoord voor uw persoonlijke Clix-account ontvangt. Persoonsgegevens zoals voornaam, achternaam en leeftijd van alle gasten dienen uiterlijk bij aankomst gemeld te worden.
Vanwege veiligheids- en gezondheidsredenen (waterpark, eventuele evacuatie van de camping, etc) worden minderjarigen zonder begeleiding van een volwassene niet toegelaten. Reserveringen voor introducties of ontgroeningen van studenten zijn niet toegestaan.
Elke wijziging in de reservering dient SCHRIFTELIJK door te worden gegeven.
Onderhuur is absoluut verboden. Toegang tot de camping en de accommodaties zal hen worden geweigerd.
De Spaanse, Italiaanse en Belgische regelgeving verplicht ons om voor reserveringen op onze campings een kopie van een geldig identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart) op te vragen en te bewaren. Dit document wordt gevraagd bij het maken van uw reservering of op de dag van aankomst.

Betalingsvoorwaarden

Voor reserveringen die minimaal 30 dagen voor aankomst worden gemaakt, geldt dat er een aanbetaling moet worden voldaan van 25% van het totaalbedrag voor uw verblijf plus niet-restitueerbare administratiekosten. De administratiekosten bedragen, afhankelijk van de duur van het verblijf en de camping of residentie, tussen de €10 en €30.
Het restbedrag moet op zijn laatst 30 dagen voor aankomst worden voldaan. Voor reserveringen waarbij de aankomstdatum binnen 30 dagen is, dient het volledige bedrag tijdens het reserveren voldaan te worden.
Eventuele latere wijzigingen in het btw-tarief of toeristenbelasting, dat tussen het moment van tariefbepaling en facturering heeft plaatsgevonden, zullen worden doorberekend in de prijs inclusief btw.
De annuleringsgarantie is facultatief en wordt bij het verhuurbedrag opgeteld. De annuleringsgarantie moet tegelijk met de aanbetaling worden voldaan.
Voor verblijven op een camping: Het bedrag van de garantie is variabel naar gelange de gekozen formule: 3% van de prijs van de accommodatie met een minimum van €9 (van 1 tot 4 nachten) en een minimum van €22 (5 nachten en meer).

In de prijs inbegrepen: toegang tot het waterpark, water- en elektriciteitsverbruik (m.u.v. kampeerplaatsen en verhuur per maand), de benodigde voorzieningen voor het aantal personen in de accommodaties (m.u.v. extra personen), 1 voertuig per plaats en toegang tot gratis activiteiten. Op onze kampeerplaatsen zijn maximaal 6 personen toegestaan.

Niet in de prijs inbegrepen: extra voertuigen, extra tent, extra personen, huisdieren, aanhangers, dagbezoekers, annuleringsgarantie, administratiekosten en toeristen- en afvalbelasting. Lakens, handdoeken en babypakket zijn ter plaatse te huur op basis van beschikbaarheid. U hebt de mogelijkheid om de eindschoonmaak bij te boeken. De prijze hiervoor verschillen per type accommodatie.

De prijzen kunnen veranderen door economische en commericiële omstandigheden. Aanbiedingen die na de datum van reservering worden aangeboden, hebben geen terugwerkende kracht en het prijsverschim kan niet worden terugbetaald.

Onze campings hebben geen VACAF-label.
 

Problemen doorgeven

Mocht zich een probleem voordoen met de accommodatie die u hebt gehuurd, dient u TER PLAATSE bezwaar aan te tekenen. Alle klachten over de inventaris, de staat of de inboedel van de gehuurde accommodatie moeten binnen 24 uur kenbaar worden gemaakt. Het personeel van de camping zal zijn uiterste best doen dit zo snel mogelijk recht te zetten.
Is dit termijn verlopen dan worden klachten niet meer in behandeling genomen en wordt u bij vertrek verantwoordelijk gehouden voor eventuele beschadigingen of ontbrekende onderdelen. Uiteraard willen wij dit liever niet!

Borg

Bij aankomst op de camping betaalt u borg. Bij aankomst op een Nederlandse camping zal u gevraagd worden een machtigingsformulier te ondertekenen voor de borg. Op de campings in Frankrijk, België en Spanje kunt u de borg voldoen met creditcard, hierop zal een bedrag van €1 tijdelijk worden geblokkeerd.

1. Borg accommodatie:

Accommodaties en kampeerplaatsen dienen te worden opgeleverd in de staat waarin ze werden aangetroffen. Bij geconstateerde schade bij vertrek zult u hiervan op de hoogte worden gesteld en vervolgens zal het bedrag dat nodig is om orde op zaken te stellen met betrekking tot de accommodatie of plek worden ingehouden.
 

 2. Borg schoonmaak:

Aan het eind van het verblijf moeten de accommodaties weer schoon worden opgeleverd (vloeren schoongemaakt, afwas gedaan, dekens opgevouwen, vuilnis geleegd, kasten netjes en schoongemaakt, keuken en badkamer/wc schoongemaakt).

Mocht er bij aankomst een probleem zijn met de accommodatie die u hebt gehuurd, dan dient u dit binnen 24 uur kenbaar te maken bij de receptie. Zodra dit termijn is verlopen kunnen wij klachten niet meer in behandeling nemen.
Mocht de accommodatie niet schoon worden opgeleverd aan het einde van uw verblijf, dan behouden wij ons het recht voor deze kosten in rekening te brengen door deze met de borg te verrekenen na u hiervan op de hoogte te hebben gebracht.

De bedragen per categorie zijn als volgt:
Borg €120: basic accommodaties (Chalets, Moon, Mini-Habana, Habana, Kim 4 pers, Sun, Studio, Indy, etc).
Borg €160:
  • Resort
  • Bart
  • Kim 6 pers
  • Bizouquet/Kids 5 pers
  • Lodge
  • Tweekamerappartementen
Borg €195:
  • Bizouquet/Kids 7 pers
  • Max 4 pers en Max 6 pers
  • Raoul/Jasmijn 4 pers en Raoul/Jasmijn 6 pers
  • Family (1 badkamer, 4 slaapkamers)
  • Farés
  • Amnésia 6 pers en Amnesia 8 pers (stacaracan + hut inbegrepen)
  • Falabraque 6 pers en Falabraque 8 pers (stacaracan + hut inbegrepen)
  • Driekamerappartementen
Borg €230: Super Family (2 badkamers, 4 slaapkamers)
Borg €290 : Tribu/Tribu Bizouquet/Tribu Kids
Borg €325: Maison/Huis/Villa/Appartementen vanaf 60m²
Borg €390: Maison/Huis/Villa/Appartementen vanaf 150m²
U kunt de eindschoonmaak door de camping laten doen. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van het type accommodatie, zie de FAQ op onze website of vraag ernaar op de receptie van de camping. Indien u de eindschoonmaak door de camping laat doen, dient u nog wel de koelkast te legen, andere etenswaren of producten die u niet mee naar huis neemt weg te gooien, de afwas te doen, dekens/dekbedden op te vouwen en het vuilnis buiten te zetten.

 3. Borg kampeerplaatsen/overige:

Enkele campings vragen ook borg voor de (Top Presta) staanplaatsen of andere zaken zoals de slagboombadge, de huur van een barbecue of fiets, etc. Laat u informeren door de camping.

Onze Accommodaties en Diensten

Gezien de diversiteit in het aanbod van Capfun kunnen er verschillen optreden in de configuratie, leeftijd en de inrichting van de accommodaties. Tijdens het reserveren is er de mogelijkheid om uw voorkeuren aan te geven, er wordt geprobeerd zo goed mogelijk aan ieders wensen te voldoen.  Wij herinneren u eraan dat een eventuele voorkeur uwerzijds voor een speciale ligging een extra service is die niet contractueel wordt gegarandeerd. Urgente werkzaamheden die door de camping of openbare instanties worden uitgevoerd en die eventueel voor overlast zorgen op terreinen waar onze klanten verblijven, kunnen de camping niet worden verweten. Let op: tijdens het laagseizoen kunnen sommige faciliteiten en diensten gesloten zijn, alsmede animatieactiviteiten. Laat u inlichten door de camping. De camping kan af en toe genoodzaakt zijn een speeltuin te sluiten in geval van technische problemen die de veiligheid van de gasten in gevaar kunnen brengen.
 

Aankomst en vertrek

Aankomst is mogelijk vanaf 16:00 uur tot 20:00 uur. Het vertrek vindt plaats vóór 10:00 uur (campings in Nederland en België) of 11:00 uur (campings in Frankrijk en Spanje). De staanplaatsen zijn beschikbaar vanaf 14:00 uur en dienen vrij te zijn voor 11:00 uur. Voor late aankomsten of eerdere vertrekken, dient u altijd de camping of residentie op de hoogte te stellen. De staanplaatsen en accommodaties worden ingedeeld op basis van beschikbaarheid en kunnen tot ieder moment voor aankomst nog wijzigen. In geval van no-show op de dag van aankomst en zonder telefonisch of schriftelijk bericht 24 uur voor de aankomstdatum behoudt Capfun zich het recht voor om de accommodatie weer opnieuw te verhuren.
Bij vertrek na 14:00 uur wordt 1 extra nacht in rekening gebracht volgens de geldende tarieven.

Onze partnercampings
Sommige van onze bestemmingen zijn gekoppeld aan "Partners". Zij voldoen aan alle eisen op het gebied van kwaliteit, ligging en service om u een vakantie vol geluk en plezier te garanderen.
In de meeste gevallen is er een vertegenwoordiger van het merk aanwezig om u te helpen.
Dit zijn de campings: BOSC – BOUTINARDIERE - CA SAVIO - CAMPO DI LICCIA – CHANTERAINE -CLAIRIERE- BAUME LA PALMERAIE - CLOS DU RHONE - DOMAINE DE LA MARINA – EUROPE - FERME DE PRUNAY - GRAND TERRE-HARROBIA - LOU BROUSTARICQ - LOU PIGNADA - MAIANA RESORT – MOURSOUINS – MOTENO - OASIS CALIFORNIA  PANSARD – POMMIER - ROCA GROSSA – SALISSES -SEN YAN – SIRENE - ST AYGULF PLAGE - TERRA VERDON – TIKITI- VIEUX PORT-VILANOVA
 
Het vertrek van deze campings moet voor 10.00 uur plaatsvinden.
Voor partnercampings geldt dat eventuele klachten moeten worden gemeld in de tevredenheidsvragenlijst die u automatisch wordt toegestuurd per e-mail op de maandag na afloop van uw verblijf of per aangetekende post binnen 10 dagen na afloop van uw verblijf.
VAGUES OCEANES : qualite@vagues-oceanes.com / 25, rue de Saint Etienne - 85210 SAINT AUBIN LA PLAINE


After sales service

Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor onvoorziene voorvallen, overmacht, natuurrampen of juridische of administratieve beslissingen die uw verblijf en de animatie op de camping verstoren, onderbreken of verhinderen.
Alle opmerkingen of klachten met betrekking tot een verblijf moeten binnen 10 dagen na de laatste dag van uw verblijf zijn vermeld via de tevredenheidenquête die u de maandag of dinsdag na thuiskomst via e-mail ontvangt. Deze enquête zal ook op uw Clix-account vermeld staan. Onze klantenservice doet hun best uw klacht binnen 3 maanden na ontvangst behandelen. U ontvangt bericht per e-mail zodra dit gedaan is, mocht u deze e-mail niet ontvangen dan kunt u de reactie op uw Clix-account terugvinden.
 
Indien na het inlichten van de klantenservice per aangetekende post met ontvangstbevestiging er binnen 3 maanden geen bevredigende reactie is gekomen, kan de klant :
 
Voor een camping CAPFUN: SAS MEDIATION - 222 Chemin de la Bergerie - 01800 St Jean de Niost - 04.82.53.93.06 www.sasmediationsolution-conso.fr
Voor een camping CLICO CHIC: SAS MEDIATION (behalve OREE D'AZUR: BAYONNE MEDIATION - 32 Rue du Hameau - 64200 BIARRITZ - www.bayonne-mediation.com - 06.79.59.83.38
Voor camping VAGUES OCEANES: BAYONNE MEDIATION -32 Rue du Hameau -64200 BIARRITZ - www.bayonne-mediation.com - 06 79 59 83 38
 
Bevoegdheidsclausule: toewijzing van een rechtsgebied door een van de partijen geschiedt overeenkomstig de artikelen 46 en 48 van het Franse Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.
 
 

Annuleren van het verblijf

Bij annulering van het verblijf voor aankomst, bij een onderbreking van het verblijf, of een verlate aankomst ongeacht de reden, ziekte, ongeval of onverwachte gebeurtenis, moet de huurder het resterend bedrag van de reservering voldoen en vindt er geen restitutie plaats.

Indien u echter de annuleringsgarantie afsluit, bent u gedekt voor:
- Terugbetaling van de reeds betaalde bedragen, met uitzondering van administratiekosten en annuleringsgarantie.
- Terugbetaling naar rato van de verstreken tijd van de geplande verhuur, minus administratiekosten, annuleringsgarantie en schoonmaakkosten, indien u uw accommodatie voor de geboekte vertrekdatum moet verlaten.
De garantie is van toepassing indien de verhindering betrekking heeft op de klant, zijn of haar partner, de personen vermeld op het huurcontract, de (groot)ouders of nakomelingen van de klant of de (groot)ouders of nakomelingen van zijn of haar  partner, en enkel veroorzaakt door een van de volgende oorzaken:
- overlijden, een ziekte die niet bekend was op het moment van ondertekening van de verhuurovereenkomst of een ongeluk dat plaatsvindt na ondertekening.
- overlijden van broers, zussen, schoonzonen of dochters van de verzekerde.
- Een oproep van de overheid, de rechterlijk of militaire macht of als jurylid.
- Een verhindering ten gevolge van ontslag, een overplaatsing van de verzekerde of diens partner of door het faillissement van de onderneming die door de verzekerde wordt beheerd.
- De garantie keert in geval van ziekte of ongeval alleen uit op vertoning van een medische verklaring die is uitgegeven binnen 30 dagen voor de aankomstdatum (oudere verklaringen kunnen wij niet accepteren).
 
Alle annuleringen moeten schriftelijk worden gemeld bij de camping of de residentie.
Om van de annuleringsgarantie gebruik te kunnen maken, moet dit maximaal 24 uur voor de dag van aankomst gedaan worden.
 
Vanaf de dag van annulering heeft u 10 dagen om een OFFICIEEL bewijs voor de annulering toe te sturen (medische verklaring, overlijdensverklaring, werkgeversverklaring). 

In geval van annulering uit ons initiatief zal het betaalde bedrag u terugbetaald worden.

Annuleringsgarantie

In geval van annulering vóór aankomst, onderbreking van het verblijf of uitgestelde aankomst en ongeacht de oorzaak, ziekte, ongeval, of onvoorziene gebeurtenis, zal de huurder het saldo van de reservering moeten betalen en zal geen terugbetaling worden toegekend.  
Echter, indien u de annuleringsgarantie afsluit, bent u gegarandeerd voor:

- De terugbetaling van de betaalde bedragen, exclusief administratiekosten en de kosten van de annuleringsgarantie.

- Een pro rata terugbetaling van de huurprijs, exclusief administratiekosten, de kosten van de annuleringsgarantie en schoonmaakkosten, indien u de gehuurde accommodatie vóór de geplande einddatum moet verlaten.
De garantie is van toepassing indien de verhindering betrekking heeft op de klant, zijn of haar partner, de personen vermeld op het huurcontract, de (groot)ouders of nakomelingen van de klant of de (groot)ouders of nakomelingen van zijn of haar  partner, en enkel veroorzaakt door een van de volgende oorzaken:
 
- Overlijden, een ziekte die niet bekend was op het moment van ondertekening van de verhuurovereenkomst of een ongeluk dat plaatsvindt na ondertekening.
- Overlijden van broers, zussen, schoonzonen of dochters van de verzekerde.
- Een oproep van de overheid, de rechterlijk of militaire macht of als jurylid.
- Een verhindering ten gevolge van ontslag, een overplaatsing van de verzekerde of diens partner of door het faillissement van de onderneming die door de verzekerde wordt beheerd.
 
De garantie keert in geval van ziekte of ongeval alleen uit op vertoning van een medische verklaring die is uitgegeven binnen 30 dagen voor de aankomstdatum (oudere verklaringen kunnen wij niet accepteren).
 
Alle annuleringen moeten schriftelijk worden gemeld bij de camping of de residentie.
Om van de annuleringsgarantie gebruik te kunnen maken, moet dit maximaal 24 uur voor de dag van aankomst gedaan worden.
 
Vanaf de dag van annulering heeft u 10 dagen om een OFFICIEEL bewijs voor de annulering toe te sturen (medische verklaring, overlijdensverklaring, werkgeversverklaring).

Huishoudelijk reglement

Elke camping beschikt over een huishoudelijk reglement dat bij de receptie hangt. Als klant van de camping dient u dit reglement na te leven. Als gast van de camping zijn deze regelens binden voor u. Bij het verstoren van het verblijf van anderen, in het geval van fysiek of verbaal geweld en elke houding die de veiligheid van anderen in gevaar brengt, zal leiden tot onmiddelijke verwijdering van de camping.
* Let op! Huisdieren zijn niet toegestaan op een aantal van onze campings. Op de campings waar huisdieren wel worden toegelaten, kan het zijn dat ze alleen in bepaalde accommodatietypes zijn toegestaan. Neem voor meer informatie hierover contact op met de camping. Ze zijn overal verboden rondom de zwembaden, de sanitaire voorzieningen en de restaurants. Indien honden zijn toegestaan, dienen deze te allen tijde aangelijnd te zijn. Het bewijs van vaccinatie dient u bij u te hebben, hier kan naar gevraagd worden. Maximaal 1 huisdier toegestaan per accommodatie. Op onze campings in Frankrijk, Spanje en België zijn honden van de 1e en 2e categorie zijn verboden, voor meer informatie zie http://frankrijk.nlambassade.org/. Sommige campings kunnen huisdieren weigeren uit onze premiumreeksen: Jasmijn, Max, Super family, Bizouquet, Tribu en Boomhut (vraag om details).
 
* Extra tenten, voertuigen of personen zijn niet toegestaan op de plek zonder toestemming van de camping. Het is niet toegestaan om elektrische of hybride voertuigen op te laden op onze campings. Vanwege veiligheid- en verzekeringsredenen mag het aantal personen dat in een accommodatie verblijft niet de maximale capaciteit van de accommodatie overschrijden (baby’s tellen ook als persoon). Is dit wel het geval dan heeft de camping het recht toegang tot de accommodatie te weigeren.
* Op sommige campings kunnen barbecues verboden zijn. Laat u inlichten voor uw aankomst. Alle extra elektrische apparatuur dient voor aankomst goedgekeurd te zijn door de camping-directie.
Op de camping zijn ouders verantwoordelijk voor hun kinderen en dienen zij toezicht te houden op hun kinderen.

* Elektrische voertuigen:
Naar aanleiding van een aantal ernstige ongevallen veroorzaakt door het illegaal opladen van elektrische of hybride voertuigen aan stopcontacten op de camping, willen we je eraan herinneren dat onze accommodaties niet geschikt zijn voor het opladen van elektrische of hybride voertuigen.
 
Dit kan :
- Schade aan het voertuig veroorzaken,
- Leiden tot ernstige ongevallen in de stacaravan (explosie, brand, kortsluiting),
- Grote schade veroorzaken aan het elektriciteitsnetwerk van de camping.
Onze verzekeringspolissen dekken geen schade veroorzaakt door het opladen van een voertuig.
 
De eigenaar van het voertuig is volledig en uitsluitend verantwoordelijk voor alle schade.
Om deze redenen en voor uw eigen veiligheid is het ten strengste verboden om de accu van een elektrisch of hybride voertuig op te laden door deze aan te sluiten op het stopcontact van een accommodatie.
In het geval van een overtreding zullen we € 100 in rekening brengen en van je creditcard afschrijven.

Het waterpark

In de zwembaden op de campings in Frankrijk en België is het dragen van een strakke zwembroek verplicht. Voor alle Capfun zwemparken zijn kleding en allesbedekkende zwemkleding verboden om hygiënische redenen en waterbehoud. Het dragen van de campingarmband is op alle campings verplicht. Omdat wij zeker willen zijn dat u zich bewust bent van de eventuele gevaren, vragen wij u bij aankomst een verklaring te tekenen waarin u akkoord gaat met het waterparkreglement. Vanwege regels m.b.t. hygiëne zijn jonge kinderen verplicht zwemluiers te dragen. Kinderen die niet kunnen zwemmen moeten VERPLICHT zwembandjes dragen. 
 
Sommige glijbanen hebben specifieke gebruiksvoorwaarden, dit is het geval voor de Spacebowl, Tsunami, Twister, Racer, Crazy Cone, Magic Cone en de glijbanen waar vanaf gegaan wordt in een opblaasband. Laat u inlichten door de campingdirectie.
Daggasten in Frankrijk, Spanje en België hebben wegens verzekeringsredenen geen toegang tot het waterpark. De camping kan mogelijk af en toe een glijbaan of zwembad moeten sluiten in geval van onvoorziene technische problemen die kunnen leiden tot problemen met de veiligheid of hygiëne. Toegang tot het waterpark is ten strengste verboden buiten de openingstijden om.

Huurverzekering

Huurders zijn verplicht om zich bij een verzekeringsmaatschappij te verzekeren tegen de risico's die met hun verblijf samenhangen, te weten: ongelukken, diefstal, verlies of beschadiging van persoonlijke eigendommen (koffers, voorwerpen, meubels, kostbaarheden, voertuigen, fietsen, etc.), of beschadigingen die worden toegebracht aan de gehuurde inboedel, vernielingen die worden aangebracht aan de camping, stroomonderbrekingen door de elektriciteitsleverancier en in het geval van een incident waarvoor de huurder verantwoordelijk is, door de huurder zelf of door medereizigers Klanten moeten bij een bewijs van hun verzekering kunnen overleggen als hierom gevraagd wordt.
Als een fiets wordt gehuurd of in bruikleen wordt gegeven, zijn de klanten verplicht om zich tegen diefstal, verlies of beschadiging te verzekeren. Diefstal van fietsen of andere persoonlijke eigendommen valt niet onder de dekking van de verzekering van de camping. Om deze reden bent u verplicht zelf een verzekering dient af te sluiten.

Bedenktijd

Volgens het artikel L221-28 van de Franse consumptiewet, kunt u zich niet meer bedenken wanneer de reservering bevestigd is met een aanbetaling.

Belangrijke opmerking

Geen brochure of website kan vrij zijn van eventuele schrijf- of drukfouten. Onze prijzen zijn onder voorbehoud, afhankelijk van de economische en commerciële marktomstandigheden. De op de huurovereenkomst vermelde prijs is bindend.
 
 

 
Persoonlijke gegevens en Algemene verordening gegevensbescherming.
We hechten veel belang aan de bescherming van uw persoonsgegevens en respecteren nauwgezet de geldende wetgeving.
Het bedrijf CAPFUN, de residenties en campings die bij Capfun zijn aangesloten, zijn verantwoordelijk voor de gegevensverwerking en beheren alle informatie met de grootst mogelijke zorg en vertrouwelijkheid.
Onze medewerker voor gegevensbescherming is te contacteren via dpo@capfun.com.

Als u vragen heeft over de camping of uw verblijf, kunt u contact opnemen met de e-mail jasmijn@capfun.com

Welke gegevens worden verzameld?

Op capfun.nl, per telefoon of op de website van de camping:

Wanneer u een reservering maakt op capfun.nl, via onze reserveringslijn, op de website van een camping of telefonisch bij een camping, verzamelen wij de volgende persoonsgegevens:
  • Voor- en achternaam (van de hoofdboeker en de medereizigers)
  • Geboortedatum (van de hoofdboeker en de medereizigers)
  • E-mailadres (van de hoofdboeker)
  • Adres (van de hoofdboeker, facultatief)
  • Telefoonnummer (van de hoofdboeker)
Voor Spaanse campings en in overeenstemming met de wetgeving: identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart)
 

Tevredenheidsenquètes – na uw verblijf sturen wij u een vragenlijst

De beoordeling van onze gasten is erg belangrijk voor ons en stelt ons in staat om te verbeteringen door te voeren.
 
Na uw verblijf sturen wij u daarom drie keer een verzoek via e-mail om een ​​tevredenheidsenquète te beantwoorden. Als u deze beantwoordt, bewaren wij uw beoordeling over uw verblijf 5 jaar.
 
Deze beoordeling kan worden geraadpleegd door de klantenservice en managementteams van Capfun.
 
Het wordt anoniem geplaatst op de site mening.capfun.nl en mogelijk op capfun.nl en op de website van de camping. Uw e-mailadres of uw achternaam wordt hierbij niet weergegeven. Op deze wijze kunnen onze nieuwe gasten op een transparante manier uw mening over uw verblijf inzien.
 
Bij het invoeren van uw beoordeling heeft u de mogelijkheid om aan te geven dat u niet wilt dat uw beoordeling op mening.capfun.nl verschijnt. In dat geval wordt uw beoordeling niet openbaar gemaakt.

 

Op uw Clix-account en in onze systemen bewaren we de geschiedenis van uw verblijven van de laatste 5 jaar en de tevredenheidsonderzoeken die u heeft ingevuld naar aanleiding van uw vakantie van de afgelopen 5 jaar.
 

Op carriere.capfun.com of als u zich aanmeldt voor een van onze campings of residenties

Op onze site carriere.capfun.com kunt u solliciteren op één van onze campings (of residenties) of op ons hoofdkantoor. In deze context verzamelen we de volgende informatie:
  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Adres
  • E-mailadres
  • CV
  • Motivatiebrief
Deze informatie kan worden geraadpleegd door de managementteams van de camping en de HR-afdeling van Capfun. Ze worden na 18 maanden verwijderd.
 
Informatie die wij niet opslaan
Al uw betalingsgegevens (creditcardnummers) worden niet op onze servers opgeslagen, maar bij onze bankpartner. Capfunmedewerkers hebben hiertoe geen toegang.

 

Veiligheid

Capfun heeft een passend beleid en technische organisatorische maatregelen om uw persoonlijke gegevens te op te slaan en te beschermen tegen onwettige of ongeautoriseerde toegang, onopzettelijk verlies of vernietiging, beschadiging, ongeautoriseerd gebruik en onwettige openbaarmaking.
 
In alle gevallen wordt de gebruiker erop gewezen dat elke datatransmissie via internet niet volledig veilig is en als zodanig op eigen risico wordt uitgevoerd. Hoewel wij ons best doen om uw persoonlijke gegevens te beschermen, kan Capfun de veiligheid van persoonlijke gegevens die via onze website worden verzonden niet garanderen.
 

Wachtwoordbeleid

Omdat een wachtwoord gevoelige informatie is en geen enkel computersysteem ondanks inspanningen onschendbaar is, hebben we ervoor gekozen om een ​​veilig wachtwoord voor u te genereren bij het aanmaken van uw Clix-account. Het wordt u enkel per e-mail toegestuurd.
 
Bent u uw wachtwoord kwijt? Wij maken een nieuwe voor u aan (op deze pagina: https://www.capfun.nl/clix/connexion.php) en sturen het vervolgens per e-mail naar u.
 
Wij willen geen zelf aangemaakte wachtwoorden van u op onze servers opslaan. Op die manier hebben eventuele hackers bij een aanval geen toegang tot een wachtwoord wat u mogelijk op elders ook gebruikt (e-mail, facebook, etc).
 

Informatie die wij automatisch verzamelen

Wanneer u op de site www.capfun.nl surft, in strikte overeenstemming met de huidige wetgeving en uw rechten, gegevens met betrekking tot uw browsen en interacties met onze website.
 
Deze gegevens worden verzameld met behulp van cookies of andere vergelijkbare technologieën, zoals webbakens, pixels en identificatoren van mobiele apparaten.
 

Hoe gebruiken wij deze informatie

Wij gebruiken uw gegevens om uw reservering te beheren, om u aanbiedingen te sturen of om u informatie te sturen over uw aanstaande of afgelopen verblijf.
 
We kunnen uw e-mailadres overdragen aan onze Verified Reviews-partners en TrustPilot zodat zij, indien u hieraan wenst bij te dragen, uw feedback over uw klantervaring kunnen verzamelen bij het gebruik van de site www.capfun.nl.
 
Waar wettelijk toegestaan, kunnen we uw e-mail delen met sociale netwerken zoals Facebook, Google of Instagram, als onderdeel van onze marketingpromotie.
 
Uw gegevens worden niet overgedragen buiten de Europese Unie. U kunt ze op elk moment raadplegen op uw persoonlijke Clix-account.
 

Hoe lang bewaren wij uw gegevens

Wij bewaren uw gegevens niet langer dan nodig is om onze dienstverlening uit te voeren of binnen de wettelijk voorgeschreven grenzen. Aan het einde van deze periode worden uw persoonsgegevens verwijderd. Wij kunnen uw gegevens niet verwijderen in geval van een wettelijke bewaarplicht, bijvoorbeeld als dit wordt voorgeschreven door de boekhoudwetgeving of als er een wettelijke reden is om de gegevens te bewaren, bijvoorbeeld een lopende contractuele relatie.
 
Gegevens van klanten die op vakantie zijn geweest bij Capfun of op een door Capfun gekochte camping worden tien jaar bewaard indien er minstens één verblijf bij Capfun is geweest in de laatste vijf jaar. Als u de afgelopen vijf jaar niet opnieuw klant bij ons bent geweest, worden uw gegevens verwijderd.
 
Op eenvoudig verzoek van u kunnen wij uw gegevens verwijderen. Stuur een e-mail naar dpo@capfun.com of naar ons postbusadres: Capfun, 73 Parc de l'Argile, 06130 Mouans Sartoux.
 

Cookies bij Capfun

We gebruiken cookies of andere vergelijkbare technologieën, zoals webbakens, pixels en identificatoren van mobiele apparaten. We kunnen onze zakenpartners ook toestaan ​​om deze volgtechnologieën op onze website te gebruiken:
• Cookies met betrekking tot identificatie in het persoonlijke Clix-account
• Cookies in het ‘winkelmandje’
• Cookies voor analyse van publieksmetingen
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maakt capfun.nl gebruik van cookies. Door verder te surfen op de site, accepteert u het gebruik ervan om u passende aanbiedingen te doen.
 

Waarom gebruikt Capfun cookies?

Capfun gebruikt cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden en aangepast aan uw persoonlijke voorkeuren. Door gebruik te maken van cookies zorgt Capfun ervoor dat u tijdens het surfen op internet niet dezelfde informatie hoeft in te voeren. Cookies worden ook gebruikt om de prestaties van de site te optimaliseren.
 
Capfun heeft alle technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen en u te beschermen tegen mogelijk verlies van informatie of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.
 

Wat zijn uw rechten?

U heeft het recht om uw gegevens te allen tijde te verwijderen of te wijzigen. Ofwel op uw Clix-account, of door ons een e-mail te sturen op dpo@capfun.com.
 
Met betrekking tot uw persoonlijke gegevens:
  • Het corrigeren en verwijderen hiervan (recht om te worden vergeten).
  • Het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens.
  • Het recht om uw toestemming in te trekken of het gebruik van uw gegevens te beperken.
Als u vindt dat uw rechten niet worden gerespecteerd, dan kunt een klacht indienen bij onze medewerker voor gegevensbescherming (DPO): dpo@capfun.com of DPO CAPFUN, 73 Parc de l'Agile, 06130 Mouans Sartoux.
Als u, naar aanleiding van uw klacht bij onze DPO, van mening bent dat uw rechten nog steeds niet zijn gerespecteerd, kunt u een klacht indienen bij de bevoegde gegevensbeschermingsautoriteit, namelijk de CNIL: www.cnil.fr.
 

Afbeeldingsrechten

De klant geeft Capfun uitdrukkelijk en kosteloos toestemming om hem tijdens zijn verblijf te fotograferen of te filmen en de foto's, video's of geluiden op alle media te gebruiken voor een periode van vijf jaar. Deze machtiging geldt ook voor alle personen die bij de klant verblijven. Het doel is om Capfun te promoten.


Als u niet wilt dat wij uw foto's op enigerwijze verspreiden, laat het onze campingmanager dan weten bij uw aankomst. Mocht ondanks alles en onbedoeld een foto van u of één van uw reisgenoten op één van onze commerciële media verschijnen, dan volstaat een simpele e-mail naar dpo@capfun.com om die foto of video te laten verwijderen.
 

Wijziging van juridische mededelingen

Capfun kan zijn wettelijke vermeldingen op elk moment wijzigen, in het bijzonder als de geldende wetgeving verandert. Elke wijziging wordt op de website geplaatst of wordt u per e-mail meegedeeld.

In overeenstemming met de wet 2014-344 van 17 maart 2014, kunt u zich verzetten tegen telefonische werving door u te abonneren op de BLOCTEL-lijst (www.bloctel.gouv.fr).

 

Accommodatie Capfun

In toepassing van de wet van 11 maart 1957 (art. 41) en van de intellectuele eigendomswet van 1 juli 1992, is elke gedeeltelijke of volledige reproductie voor collectief gebruik strikt verboden zonder de toestemming van het bedrijf Capfun.


De logo's, afbeeldingen en merken op deze site zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Deze site kan, zonder zijn medeweten, door middel van hyperlinks met andere sites zijn verbonden.


Het bedrijf capfun wijst alle verantwoordelijkheid af voor de informatie die op deze andere sites wordt gepresenteerd.


De internetgebruiker erkent dat het gebruik van deze site valt onder de Franse wetgeving.
 

Intellectueel eigendom

Toegang tot onze site geeft u het recht op privé en niet-exclusief gebruik van deze site. Alle elementen die op onze sites worden gepubliceerd, inclusief in het bijzonder teksten, foto's, computergraphics, logo's, merken, enz., zijn werken in de zin van de Intellectual Property Code.
Bijgevolg is elke weergave of reproductie, geheel of gedeeltelijk, die gemaakt zou kunnen worden zonder de toestemming van de auteurs of hun begunstigden, illegaal.


Hoe kan ik cookies uitschakelen?

U kunt uw internetbrowser configureren om cookies uit te schakelen. Houd er echter rekening mee dat als u cookies uitschakelt, uw gebruikersnaam en wachtwoorden niet langer op een website worden opgeslagen.
Voor het beheer van cookies en uw keuzes is de configuratie van elke browser anders. Het wordt beschreven in het help-menu van uw browser, zodat u weet hoe u uw voorkeuren op het gebied van cookies kunt wijzigen.

U kunt de cookies ook uitschakelen door hier te klikken: Cookies uitschakelen